Genel

Animelerde En Güçlü 9 Kadın Karakter

Bugün çok güzel birgün. Çünkü 8 Mart Dünya Kadınlar Günü…. Bu karakterler de animelerde güçlü kadın karakterler. Umarım bu senden itibaren güçlü, ne istediğini bilen ve en önemlisi de istediği şeyi yapabilme özgürlüğüne sahip kadınlarımız olur.

~~Sıralama yoktur.~~

  • Rei Miyamoto  (High School of the Dead): Zombiden oluşan bir kalabalığa karşı savaşıyor.

bbfe1959f3a9ad255aa48b70353566648f9def0d_hq

  • Saeko Busujima (High School of the Dead): Saeko bir kılıç ustası. O da Rei gibi zombilerden oluşan bir kalabalığa karşı savaşıyor.

tumblr_m9dpdm4wDO1regk1ko1_500

  • Juvia Lockser (Fairy Tail): S sınıfı bir büyücü olmakla birlikte Fairy Tail’in en güçlü büyücüsü.

tumblr_mj1xb2zNiV1qf8rnjo1_500

  • Morgiana (Magi: Labyrinth of Magic): Eski bir köle olan Morgiana’nın gelişmiş bir hızı ve fiziksel gücü vardır. Dövüş sanatlarını da bilir.

tumblr_mg7nf3oMEm1roi9fwo2_r1_500

  • Yoruichi Shihōin (Bleach): Gelişmiş bir hızı, gücü ve dayanıklılığı vardır. Kediye dönüşebilir. Usta bir suikastçidir. Bleach’in en güçlü iki kadınından biridir.

giphy

  • Boa Hancock (One Piece): Başkalarının ona aşık olmasını sağlayabilir. Rakibini taşa dönüştürerek büyük hasar verir.

1459b89a737b1ff0998f633f7418aa3212c557b8_hq

  • Erza Scarlet (Fairy Tail): Muazzam bir dayanıklılığı ve muazzam bir büyü gücü ve muhteşem refleksleri vardır. Fairy Tail’de birçok kötü karaktere karşı kazanmıştır.

er

  • Mikasa Ackerman ( Shingeki No Kyojin): Eren’in annesinin bir dev tarafından yenmesinden sonra hep onun koruyucusu olmuştur. Manevra ekipmanları muazzam bir şekilde kullanır. 

tumblr_of6cr9iedW1v89ei5o1_500

  • Shiro ( Deadman Wonderland): İkinci bir kişiliği vardır. Sadisttir. Yeniden canlanma gücüne sahiptir. Ayrıca fiziksel gücü de fazladır.

shiro

  • Lucy (Elfen Lied): Hayatta maruz kaldığı zulmün yol açtığı bir sadist işkencecidir. İnsanın çok ötesinde psikokinetik güce sahiptir.

lucy

 

Benim için şu listede iki isim var biri Lucy diğeri ise Saeko Busujima. Bu kadın karakterler benim aklımda gönlümde her zaman en güçlü karakterler olarak yer alacaktır.

Listede eksik mi var? O halde yorum yapmayı unutma 🙂

Ayrıca aşağıdaki ankete oy verebilirsiniz…

 

Animelerde En Güçlü 9 Kadın Karakter” için 8 yorum

  1. Juvia S sınıfı bir büyücü müydü o.o Fairy Tail’in mangasını güncel takip ediyorum ancak böyle bir bilgiyi hatırlamıyorum… Balık hafızalı oldum sanırım -.- Bir de bana göre animeler de en güçlü kadın karakterler Akame Ga Kill’deki kadın karakterler. (İzlemediysen kesinlikle izle. Efsanedir.)

    Beğen

    1. Değil miydi? 😀 ben öyle hatırlıyorum yanlışsa düzeltirim inşallah 🙂 Ya onu izlemedim, izlemek istiyorum ama şöyle bi yorum görmüştüm “Kimi sevsek ölüyor.” diye. Ondan sonra vazcaydım. Bugün bi bakayım belki fikrim değişir teşekkürler 🙂

      Beğen

  2. Ya şuan 12.bölümdeyim. Aslında dediğin gün izlemeye başladım ama 3 gündür netin olmadığı diyarlardaydım. Şimdi 12’den devam ediyorum. İzlememekle hata yapmışım sanırım. Sevdiğim bi karakter var umarım o ölmez diyorum yoksa içimde yara kalacak 🙂 teşekkürler bu arada 🙂

    Liked by 1 kişi

  3. Gerçekten güzel bir liste olmuş. Bir Fairy Tail hayranı olarak benim favorim tabi ki Erza. Fakat ufak bir ekleme yapmak zorunda hissediyorum. Juvia S sınıfı değil A sınıfı bir büyücü , Erza ise SS seviyesinde fakat o da loncanın en güçlüsü değil. Fairy Tail’in en güçlü büyücüsü Gildarts. Fazla ansiklopedik oldu ama yazmazsam içimde kalırdı.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

