Diziler · Filmler · Genel · kore

En sevdiklerim /Dizi,Film,Müzik/Tavsiye

Her zaman nasıl başlanır şaşırıyorum 🙂 Merhaba ,

“bizi sürekli gergin, yorgun ve memnuniyetsiz kılan geçici duygular için verilen sürekli uğraştır.”  sürekli düşündüğüm bu söz.

Bu yaz nasıl geçti hiç bilmiyorum,yaşamak istediğim,yani yaşadığımız bu tatilde,benim izlediğim,dinlediğim ve gördüğüm şeyler arasında en çok sevdiklerimi yazmaya çalışacağım ki belki sizden biride sever diye . ^^ Umarım birilerinin seveceği belki yeni duyacağı bir şeyler olur.

indir

Şu sıralar radyo dinler oldum,iyikide dinledim,daha da dinliyecem sanırım  yeni şarkılar keşfediyorum ve müzik blogları okumaktan veya arkadaşından duymaktan çok daha etkileniyorum böyle,gerçekten radyo dinlemek müzik çalarını açmak gibi değil bir sürü yeni ufuk ..benden size ilk öneri belkide tavsiye,ciddi ciddi sizde radyo dinlemelisiniz ilk başlarda kanal değiştirmekten sıkılacaksınız belki ama ben genelde gece 10’dan sonraki programları bilsemde seviceğiniz şeyler karşısınıza çıkacaktır eminim,Bana Güvenin ! ya da popüler olan Matrax gibi programlarada bakabilirsiniz tabi 🙂

İzlediğim DİZİLER :

1.The Walking Death:Ben ben amerikan filmi nasıl önyargılıyım,önceleri içimde izlemek için hiç bir istek bile bulunmayan bu dizinin ilk bölümünü izledikten sonra hemencecik 6.sezonunuda izledim,O kadar okadar İyiki, Müthiş heyecanlı,Kısaca konusundan bahsedecek olursam dünyamızı zombiler istila ediyor ve insanlar zombilerden kaçmaya çalışarak bir yaşam mücadelesi veriyor baş kahramanımuz güçlü ve lider bir bey,yapabildikleri yemek bulabilmek, uyuyabilecekleri bir çatı bulmak ve zombilerden kaçınmak kadar kolay olmuyor,dizide insanların  ne kadar zalim olabileceğini görüyorsunuz,yer yer insanlığınızı sorgulatıyor,açıkcası bir sürü kez ben yaparmıydım diyorsunuz .Bir karikatürün diziye çevrilmişi olsa bile senaristi bir koreli ve dizidede bir koreli bey oynuyor Glen müthiş efsane bir karakter sırf Glenn için bile izlenir.Şiddetle tavsiyem ama çalışmanız gereken dersler ve sorumluluklarınız varsa izlemeyi ertelemek daha iyi olucaktır ^^

Adsız.png
Koreli o aaaa

2.Sherlock Holmes:Ne demeliyim ki İmd puanı 9.7 gibi bir diziye,Yinede ahh Sherlock her bölümü bir Şahaser sanki her bölüm bir film sanki ben her bölümde sinemaya gitme heyecanı yaşıyorum,Sherlock ,o bir Deha bulmaca gibi düğüm düğüm iç içe girmiş olayların içinden hani derlerya kırk yıl düşünsem aklıma gelmez diye Sherlock sizi her zaman düşündüğünüzden daha çok şaşırtıcak Sherlock o upuzun kabanı ile sizi ne derin kuyulara sokucak ne düşüncelere daldıracak inanamıycaksınız o bir şuç savar Ayrıca pek de yakışılı baya yakışıklı baya baya etkileyici biri,Tüm kötülerin sırlarını ortaya çıkarır.Ben soluksuz izledim :FineBlushingIrishterrier.gif

Tabi siz izlemeden önce kitaplarını okumalısınız bence ben kitaplarından alıcağınız o  tadıda hissetmenizi isterim şahsen kitap okurken ki aklınızda yüreğinizdeki Sherlock’u daha çok seviceksiniz tabi dizide mükemmel ama kitap okumak çok farklı benim fikrimce deneyin ! :)1448116529


 

3.W(TWO WORD) :Bu kore dizisi hakkında konuşmak ve yazmak istemiyorum izlemeyen nerdeyse yoktur .ÇOK farklı bir kurgu  vs. bunlarıda söylememe gerek yok sevdiğim asıl şey başrol kız ya çok çok içinizi ısıtıcak gibi sanki karşılaşsanız size bir çay ısmarlar gibi bilmiyorum izlerken kızı gördüğümde hep hayran hayran ekrana kilitleniyordum.Oyunculuğu konusundada hakkında bir sürü kötü yorum okusam da  ben fevkaladenin fevkinin fevkinde buldum.Bir kore dizileri severseniz Kesinlikle izleyin ^-^


4.Fargo:Ne ne ne insan bir  katile nasıl dönüşür aşama aşama nasıl değişiriz,yada hepmi öyleydik ,duygularımı bastırmış olmaktan nefret edersiniz,kimse katil olmak istemez,kimse katil olmak ruhunu geride bırakarak bedeniyle yürümek istemez,Bu dizinin ikinci sezonun izlemenize gerek yok bence ilk sezon neden bahsettiğimi anlamanıza yetecek zaten ikinci sezonda herkes değişiyor ben sevmedim 2. sezenu ama ilk sezon duygu patlaması yaşatır .NET

10622812_1567700213459410_8688900737544146589_n.jpg

 

 


Dinlediklerim:

Aslında buraya bir ton şarkı koyarım öyle güncel şarkılar beklemeyin yani yeni çıkanlardan da dinlediklerim varda çok eskilerde var bir bakın belkide sizde dinlerken içinde kendiniz bulursunuz birinde şarkıların benim için buraya yazdığım şarkılar yüreğimde bir boşluk yani bunlar çok kıymetli,şarkılar kimin için yada neye yazılmış hiç bilmem ben :

  1. sezen aksu kaçın kurası
  2. yalın tatlıyla balla(bu yazın en güzeli sayılabilir,yalının sesi neden bu kadar güzel içime işliyor)
  3. Naide göktürk-yüreğim rehin
  4. KOLAN – Şemlê
  5. Chris Brown – Turn Up The Music
  6. Çelik – Hercai(baya mazi )
  7. [MV] SEVENTEEN(세븐틴) _ VERY NICE(아주 NICE)
  8. Esin Engin – Seven Ne Yapmaz (1970)
  9. Ferhat Göçer – Kızım(bu şarkıyı dinlenince hep  aklıma gelen cemal süreyanın iki dizesi ‘Sizin hiç babanız öldü mü?Benim bir kere öldü kör oldum’ bu şarkı olmayan derdinize size ağlatır net sakıncalıdır.:))
  10. Gece Yolculari – Meyhaneler Sen (bunu çok dinlemesemde  çok severim)
  11. INFINITE Back -Patlıyo bu şarkı
  12. Koizora (Sky of love)-
  13. Mustafa Ceceli – Gidersen
  14. [MV] BTS(방탄소년단) _ EPILOGUE – Young Forever
  15. Mustafa Ceceli – Limon Çiçekleri
  16. P!nk – Just Give Me A Reason
  17. Btob -FOR YOU
  18. ZİYNET SALI – RÜYA
  19. ASTRO(HIDE&SEEK)
  20. Mabel Matiz -Ahu :Ben klibindeki o farklı havayı sevdim zaten sese denilecek laf yok
  21. Henry 1-4-3
  22. Ece Seçkin – Adeyyo :bu şarkı saçma bulsam bile  insana kendini dinletiyor :/

Müziklerimden şimdilik bu kadarı aklıma geldi bakalım dinlerseniz fikirlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum 🙂 ŞİMDİLİK hoşcakalın

Bir Cevap Yazın

