Diziler · Genel

Aşk Yalanı Sever / My Girl Türk Versiyon

Bugün tam tamına ben blogu açalı 1 yıl olmuş 🙂 500bin TIK için hepinize çok teşekkür ediyorum 🙂 Sonra konuma geçiyorum 🙂

Geçenlerde alıntı yapmaya doyamadığımız Kore’nin canım dizilerinden biri olan MY GİRL dizisi de versiyon olarak Türk dizilerinin arasına katıldı. Daha izleme fırsatı bulamadığım için dizi hakkında pek konuşmadan şöyle konusuna değinip oyuncularına göz atayım dedim.

Aşk yalanı sever mi bilmiyorum ama ben bu ismi hiç sevmedim 🙂 İlk bölümü izlediğim anda güncellenecektir. O zaman My Girl ile de karşılaştırabilirim 🙂

AŞK YALANI SEVER

Türü: Komedi

Yapım: Mia Yapım

Yapımcı: Banu Akdeniz

Yönetmen: Murat Düzgünoğlu

Senaristler: Fethi Kantarcı, Saygın Delibaşı, Barkın Şenüren

Konusu:

Ölüm döşeğindeki Hüseyin Koçoğlu’nun son dileği, yıllar önce sahip çıkmadığı torunu Ece’nin bulunmasıdır.
Bu dileği gerçekleştirmek için elinden geleni ardına koymayan diğer torunu Ferit, bir türlü Ece’yi bulamaz.
Ancak olaylar, sonunda dedesine sahte bir torun bulma fikrine razı olan Ferit’in beklediği gibi gelişmeyecektir…

OYUNCULAR

ASKYALANISEVEROYUNCULARI

Diğer oyuncular:

Fragman:

Aşk Yalanı Sever / My Girl Türk Versiyon” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

