Genel

Türkçe Şarkılar Eşliğinde Kore Dizileri MV

Bayağıdır Youtube’de olsun başka video paylaşma siteleri olsun Türkçe şarkı ile birlikte Kore dizilerinin MV’sini yapma trend haline geldi. Bu akıma ben de uydum. (Aman eksik kalmayayım 😀 ) Bazı videolar gerçekten olağanüstüyken bazıları ise bizi Kore dizilerinden soğutacak duruma getirmişlerdir. İlk olarak kendi yaptıkları paylaşayım sonra beğendiklerimi ve hiç olmaması gerekenleri paylaşacağım. 😀 İyi izlemeler 🙂

SHE WAS PRETTY 

Bu She Was Pretty’nin klibini Youtube kullanıcısı olan birinden almıştım. Gerçekten klibi çok güzel hazırlamış ben de değerlendireyim dedim 😀

Diziler: School 2015, Playful Kiss, Hello Remember, Flower Boy Ramyun Shop, Oh My Ghost, Falling For İnnocence, Flower Boy Next Door.

Bu klip bana ait. Sadece Shool 2015 dizisini kulanacaktım ama imkanlar şartlar izin vermedi 😀 ben de böyle bir şey ortaya koydum. SARIŞIN özellikle sarı civcimiz 😀 Sarı Civcimize ithaf ediyorum bu şarkıyı 😀

OH MY GHOST

Bu klip konusunda ise beni mazur görün 😦 Biliyorum berbat oldu ama ilk deneyişim. Siz de Youtube Editör sayesinde yapabilirsiniz… 🙂 Ah be özledim Şef ❤ Na Bong Sun, Cordon ❤ !!

FLOWER BOY NEXT DOOR

 

Bi tane daha vardı ama nereye kaybolduğu hakkında en ufak bir fikrim yok 😀

Şimdi ise en beğendiğim videolara..

DREAM HİGH 2

Klibi izlediğim anda içimden Dream High 2’yi izlemek geldi. 1i izlemiştim ama 2ye o kadar da iyi değil demişlerdi..

HELLO MONSTER

‘Şeytan’ şarkısı ne kadar da Seo In Guk’a uyuyor 😀 tabi diziye göre 😀

ANGRY MOM

SCHOOL 2015

EN BEĞENDİĞİM ❤

Bir süre Kore dizisinden bölümler birleştirilerek oluşturulmuş.

Komedi olanlara gelecektim ama şu videolara bakarken vazgeçtim. Arsız Belanın şarkılarına yapılmış klipler var. Beni biraz soğuttu ama dinleyenler de var 😀 o yüzden vazgeçtim 🙂

Kore dizileri dedim ama şuraya iki tane de Japon filmleri sıkıştırayım. Belki izlemek isteyip karar veremeyenlere fikir verir. 🙂

MY RAİNY DAYS (JAPON FİLMİ)

Film Sin isimli yazarın romanından uyarlanmıştır.17 yaşında bir genç kız olan Rio, geçmişte yaşadığı bir talihsizlik yüzünden hayatına hiç önem vermeden uçlarda yaşamaktadır.Bir gün, bir üniversite öğretim görevlisi olan Kouki ile tanışır ve ona aşık olur.Hayatın anlamını yeniden bulduğunu düşünür ama o anlamla ilgili bir sorun vardır…

 

SKY OF LOVE (JAPON FİLMİ)

Mika liseye yeni başlamış, düşlerindeki aşkı bekleyen utangaç liseli bir genç kızdır.. Bir gün kız arkadaşı hoşlandığı çocuğu gösterirken yanındaki sarışın garip görünümlü çocukla kazara çarpışırlar. Sarışın çoçuğun ilgisini çeken Mika bir süre sonra okulda telefonunu kaybededer. Uzun arayışının sonunda telefonunu kütüphanede çalarken bulur ve telefonun ucunda adının ‘sır’ olduğunu söyleyen bir çocuk vardır.. Israrcı çocuk ve susmak bilmeyen telefonları başlarda rahatsız olan Mikada da zamanla alışkanlık haline gelecek ve onu görme isteği uyandıracaktır.. Sonunda Hiro adındaki bu gençle tanışan Mikanın hayatı tamamen değişecek ve yer yer mutluluk yer yer hüzün dolu Mika-Hiro aşkı başlamış olacaktır..

 

Filmlerin  özellikle konularını da verdim. Belki izlersiniz 😀 eğer sizin de yaptığınız Kore Klibi varsa paylaşalım 🙂 Yorum yapmayı unutmayın 🙂 Hadi eyvallah 😀

Türkçe Şarkılar Eşliğinde Kore Dizileri MV” için 2 yorum

  1. Ulka kore’nin yaptigi empress ki icin yaptigi klip de cok guzel. Senin en’lerinde vardir galiba youtubeda. O klip sayesinde empress ki izlicem galiba. Bu rada kliplerin cok guzel olmus. Ellerine saglik

    Beğen

Bir Cevap Yazın

