Genel

Devil Beside You / E mo Zai Shen Bian ( Tayvan Drama 2005) 

Yönetmen: Lin He Long
Yapım Yılı: 2005
Süre: 90 Dakika
Dil: Tay Dili
Ülke: Tayvan
Tür: Romantik | Komedi
Senaryo: Takanashi Mitsuba | Mao Xun Rong
Yapımcılar: Chai Zhi Ping
Nam-ı Diğer: Devil Beside You
Firma: CTV
Vizyon Tarihi: 25 Haziran 2005

Konu 

Qi Yue (Rainie Yang) kendi halinde, annesiyle yaşayan, biraz hayalperest bir genç kızdır. Bir gün tüm cesaretini toplayarak aşık olduğu sınıf arkadaşı Yuan Yi’ye (Kingona Wang) bir mektupla aşkını itiraf etmeye karar verir ve karşısına çıkar. Ancak şanssızlık o ki kulaklıkla müzik dinleyen Yuan Yi onu farketmez ve yürümeye devam eder. Qi Yue’nin karşısında duran ise okulda çıkardığı sorunlarla ve zalimliğiyle nam salmış olan Jiang Meng (Mike He)’dir. Her istediğini alan Ah Meng’in bu sefer istediği Qi Yue’dir. Dışarıdan acımasız görünen ama aslında kibar ve düşünceli olan Ah Meng, Qi Yue’yi de etkilemeyi başarır. Ancak büyük bir sorun vardır. Qi Yue, Ah Meng’in babasının evleneceği bayanın kızıdır. Aralarında kan bağı olmayan bu üvey abi kardeşin ilişkisine kim iyi gözle bakacaktır? Dış etkenler ilişkilerine ne şekilde zarar verecektir?

devilbesideyou

Dizi yokluğundan mı, çokluğundan mı yoksa kararsızlıktan mı her türlü diziye sarmaya başladım bilmiyorum ama süper ötesi dizi bulmuşum 😀 diziyi hem Boys Over Flowers’a benzettim hem de Peach Girl animesine. Ama gerçekten ileriki bölümlerde anlıyorsunuz ki benzemiyorlarmış. Dizi animeden uyarlanmış. Oyunculara diyecek söz bulamıyorum hele Mike He’ye 😀 şu kötü oğlanlara ve ikinci oğlanlara olan takıntım ne olacak bilmiyorum ama şükür ki Mike He esas oğlan 😀 😀 Go Jun Pyo gibi şansını kendisi yaratanlardan 🙂

Oyuncular :

Mike He / Jiang Meng 

Devil-beside-you-Ahmon

Şeytanımız 😀 

mikehe
Bi de böyle bakalım istedim Mike He ‘ye 😀

Jiang Meng üniversitenin en popüler çocuğu. Hatta ‘Prens’ diye anılıyor. Ayrıca rektörün oğlu. Şu kötü çocuklardan. Yapamayacağı şey yok. Jiang Meng yalnız ama sevgi dolu biri. Bir başkasının acısını üstlenebilecek kadar da olgun biri.. Birgün yanlışlıkla Qi Yue’nin ilanı aşkına şahit olur. Ve aşk mektubunu ele geçiren Jiang Meng, Qi Yue’yi kölesi yapar. Qi Yue ‘de zar zor bunu kabul eder. En sonunda Yuan’a aşkını ilan ederek kölelikten kurtulur. 

Rainie Yang / Qi Yue

qiyue

Qi Yue biraz saf ve temiz kalpli bir kız 😀 Yuan’ı seviyorken  anlıyor ki aslında o Jiang Meng’i seviyor. Yuan’ın sadece ideallerindeki biri olup onu beğendiğini düşünüyor. Yani Yuan’ın kibarlığından hoşlanıyormuş hanımefendimiz 😀 Ama Jiang Meng’le aralarında bir engel vardır. İkisinin anne ve babası evleneceklerdir. Yani onlar kardeş olacaktır. Böyle bi senaryo hiç görmemiştim 😀 aşk engel tanımıyor 😀 bu ikisi olsun diyorum ama anne ve babaları da çok tatlı 😀

Kingone Wang / Yuan

yuan

Qi Yue’nin onu sevdiğini öğrendiğinde o da Qi Yue’yi sevdiğini söylüyor. Ama yavrucum yapacak bir şey yok sen elinden kaçırıyon 😀 neyse Yuan da mutlu oluyor ya o tesellimiz olsun 😀 

  Qing Zi

qingziii

Qi Yue’nin en yakın arkadaşı. Her ne kadar Yuandan hoşlansa da sonuna kadar Yue’ye yardım ediyor. Harbi kim böyle bir şey yapabilir ki? Qi Yue’ni Jiang Meng’i sevdiğini öğrenince o da Yuan’dan bi şans istiyor. Mutluluğu dibine kadar hak etti 🙂

çiftt

Diğer sevimli çiftimiz ise gıcık Lixiang ve Yang Pin 😀 

Kıza sinir olsanız da emin olun seveceksiniz :D
Kıza sinir olsanız da emin olun seveceksiniz 😀

Dizimiz işte böyle. Beni öyle çok sinir etmedi. Zaten Ost’una bittim 😀 en sonda paylaşacağım 😀 biraz repliklerle renk katayım 😀 

akuma
Mangadaki ve dizideki haller:
Adam işi biliyor işe gitmiyor :D
Adam işi biliyor işe gitmiyor 😀

Türlü türlü işlerle Jiang Meng, Qi Yue’yi kendisine aşık ediyor 😀 

devilbesideyoureplikleri
Her şeyi yanlış anlayan bi Qi Yue yapmışlar izleyenler gıcık olmuş 😀 her bi suçta Jiang Meng’e kalıyor garibim ya. Boşuna demiyorlar adın çıkacağına canın çıksın diye 😀
devilbesideyoureplikleri1
Bu sahnede gülmeyen yoktur bence 😀 yarıldığım an 😀 iki dakka yalnız bırakmadın gençleri he Jiang Meng 😀 
Yuan' da iyilikten ölecek garibim. Olsun be sende Qing Ziyi aldın
Yuan’ da iyilikten ölecek garibim. Olsun be sende Qing Ziyi aldın
devilbesideyoureplikler8
Sen adil savaştın be 😦
devilbesideyoureplikler9
Yue Yuan için böyle hissederken
devilbesideyoureplikleri4
Jiang Meng için böyle hissetmeye başlıyor…

Bir mangada okumuştum. Kalp mevsimler gibiymiş her an değişebilirmiş. Bu da en büyük kanıtı bence 🙂 

devilbesideyoureplikleri3
haha Jiang Meng problem yaratan kişi ha 😀
devilbesideyoureplikler13
Şeytanın da romantizmi bi başka oluyor 😀
devilbesideyoureplikler12
Odunluğu ayrı tabi 😀
devilbesideyoureplikler14
Qing Zi’nin aşkı Yuanı değiştirdi 😀
devilbesideyoureplikler15
Jiang Meng işin esprisinde hala 😀
devilbesideyoureplikler10
Aşk sen nelere kadirsin 😀 bi parmak eksik ördün ama olsundu 😀 😀

11802085_1017499338301413_742001704_n

ı1

aaa1
Sevgilin odun bacım 😀
devilbesideyoureplikler11
Qing Zi harbiden King ha açıklamış durumu 😀
mikehee
Saçlarım şekil önümden çekil 😀 Jiang Meng tarzı
Mutluluktan ölmek üzereler :D
Mutluluktan ölmek üzereler 😀

Diziyi izleyeceksiniz ismini yazmanız yeterli zaten direk yeppuda da çıkıyor 😀 şiddetle tavsiye ederim 😀 

OST

Reklamlar

Devil Beside You / E mo Zai Shen Bian ( Tayvan Drama 2005) ” için 2 yorum

  1. Mike He ❤ diziyi geçen sene izlemiştim tek gıcık olduğum nokta aşklarına engeller çıkmasıydı 😊 herkes çok iyi 😊 replikleri beğendim ellerine sağlık 👍

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s