Genel

Fear The Walking Dead 

fear_the_walking_dead_2

Tür: Dram, Korku (DİZİ)

Oyuncular: Alycia Debnam Carey, Andrew Patrick Ralston, Arben Selimi, Cliff Curtis, Dominique Rodriguez, Evan Sloan Weinstein, Ian Novotny, Kim Dickens, Lak Rana, Lexi Johnson, Lynn Chen, Micah Fitzgerald, Prince Shah, Shaquille Carter, Tiffany Martinez

Reyting rekorlar kıran The Walking Dead’in kardeş dizisi, orijinal yapımla aynı evrende geçecek fakat Georgia yerine Los Angeles’ı mesken tutacak. Zombi kıyametinde hayatta kalmayı başarıp, yaşam mücadelesi veren farklı karakterler ekranlara gelecek. Başrollerde Cliff Curtis, Kim Dickens, Frank Dillane ve Alycia Debnam Carey var.

fear-the-walking-dead2
Başrol oyuncular. Bunlardan biri ölür kesin 😀 Robert böyle şeyleri yapar

Benim gibi ZOMBİ hayranıysanız eğer bu dizi tam size göre. Tamam zombiler falan fazla göremiyorsunuz. Ama zombi isminin geçmesi bile beni mutlu ediyor 😀 zombileri sevecek kadar daha psikolojim bozulmadı da böyle ilginç diziler bana her zaman heyecan vermiştir 😀 

Dizi Ağustos ayında başladı. The Walking Dead’ın reyting rekorları kırması üzerine yapıldı. The Walking Dead zombi salgınının sonrasında olanları anlatıyor. Yani Rick ilk sahnede hastanede uyanıyordu. Ne olduğuna anlam veremiyordu. Bu da zombi salgınının üzerinden baya bi geçtiğini gösteriyor. Fear The Walking Dead ‘da ise zombi salgınının nasıl başladığını gösteriyor. Gerçi ben pek anlamadım. Dizide salgının uyuşturucudan yayıldığını söylemiş. Yani göstermiş. En azından ben öyle anladım. Salgının nasıl başladığı yine muallakta kalmış. Net bir şey yok. 

Dizinin yönetmen koltuğunda Robert Kirkman var. O yüzden dizi The Walking Dead gibi. Uzun uzun konuşmalar var 😀 The Walking Dead hayranlarının en çok yakındığı şey 😀 ama Robert Kirkman bana göre iyi bir yönetmen. Kendisine ne kadar saydırsam da beni haksız çıkarmayı başarmıştır.

Diziye çok iyi diyemem ama finalin şaşırtacağına eminim 🙂

TC34_15-34-035_r1-727x530
Şu Nick beni öldürdü ya. Herkesin tepkisini şu giysiyi hiç çıkarmamasıyla çekti 😀
TC34_15-34-041_r1-727x530
Nick’in sevgilisi. Yalnız gözler de The Walking Dead’daki gibi değil. Vücutlar da sağlam. Öyle kafaya çat dedin mi ölmüyor 😀

Z Nation gibi bi zombi dizisi de var. Ben uzak durdum kendisinden. Siz bilirsiniz. İzleyecekseniz öneri olarak dursun 🙂

Fear The Walking Dead Fragman :

İzlemek için TIK 🙂

Bir Cevap Yazın

