Genel

Kulaklarınızı iyi açın, belki bir ‘Fısıltı’ duyarsınız.. 

2015-08-28-21-10-44

Kulağınıza gelecek Fısıltı ise  Becca Fitzpatrick Hush Hush serisinin ilk  kitabındandır . Kitabın baş kahramanı Pacht sadece konuşulacak bir konu. Adamı dünya gözüyle görmemiz malesef mümkün değil 😄 Kitabın başında anlatılan özelliklerinden sonra kitabı onu okumak için okudum. Yalnız kitap çok güzel olduğundan devam ettim 😄

Kitap geçmişten bir bölümle başlıyor. Daha sonra kitabın kahramanı Nora Grey ile devam ediyor.

Nora Grey lise 2.sınıfa giden bir başarılı bir öğrenci ancak hayatında aşka yer yok 😄

Nora en yakın arkadaşı Vee ile aynı sırayı paylaşır ta ki Biyoloji öğretmeni sıralarını değiştirene kadar😄

Yalnız bir sorun vardır.Nora bütün arkadaşlarının adını bilmesine rağmen arkada oturan son sınıf öğrencisini tanımamaktadır.( Tabi ki o arkadaş çok yakışıklı Pacht’tır)😄 öğretmenin verdiği bir de ödev vardır. Nora Pacht’ın hayatını huylarını öğrenmelidir . İlginç olan ise Pacht Nora’nın bütün hayatını ve sırlarını bilmektedir.😄

Nora da Pacht’ın hayatını öğrenmek için cesurca şeyler yapar ki ben yapmazdım ama karşımdaki Pacht olunca bilemiyorum 😄😄

Pacht’in de sırları vardır. Nora içindeki merak duygusuyla hem Pacht’e yaklaşmak ister hem de içinde ondan uzak durmasını söyleyen bir his vardır.(Tabi ki uzak duramaz )😄😄

Nora Pacht’in hayatına dahil olur.Pacht bir kovulmuş melektir ve nefillerle başı derttedir. İnsan olmak istiyordur. Tüm bunlar olurken Nora’nın hayatına Eliot ve jules girer.( bunların da yakışıklı olduğu söyleniyor ancak ben beğenmedim)😄😄

Eliot Nora’ dan hoşlanmaktadır ancak Nora Eliot’dan hoşlanmaz . Onun eski sevgilisin intihar ettiğini öğrenir ve olayı araştır. Tabi ki başı derde girer ve Pacht’ta telefon edilir.😄

Pacht’in ise insan olmak için Nora’yı öldürmesi gerektir. Yalnız Pacht Nora’ya aşık olmuştur😄

Jules’in in ise Nora’yı öldürmek için nedenleri vardır.(kendimi zor tuttum. Ben jules’i öldürecektim)😄

Tabi sonunu anlatamıyorum.😄 Zaten yeterince ayrıntı verdim.😄 Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.😄 Sadece Pacht için bile okuyabilirsiniz ben çocuğa öldüm.😄😄

Kulaklarınızı iyi açın, belki bir ‘Fısıltı’ duyarsınız.. ” için 4 yorum

  1. bloğunda daha çok kitap anlatımı yapsan. değişik bir anlatım hoşuma gitti 🙂

    illada insana çok şey katan kitaplardan seçmen gerekmez.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

