Genel

Hakkımda

Merhaba, ben bu bloğun sahibesi 🙂 Sahibi desem daha doğru olacak 🙂 Böyle bir yazıyı yazmamın nedenini bende bilmiyorum ama sanırım anlaşılmak istiyorum 😀 Uzunca bahsedip sizi sıkmam zaten okursanız ne güzel 😀  Ben İzmir gibi koca şehirde yaşayan küçük bir insanım. Hayallerim ve bir de sinir bozucu gerçeklerim var. Blog açmak uzunca süre düşündüğüm bir şeydi bende şansımı denemek istedim 🙂 Özelliklerimden biraz bahsetmek istiyorum ama blogta paylaştıklarımdan anlaşılıyordur. Dizi & Film & Anime izlemeyi çok severim. Kitap okumaya özellikle de manga okumaya bayılırım 🙂 Tek yaptığım spor ise bisiklet sürmek.. Hobilerim de manga, anime kahramanlarını çizmek, yıldızları izlemek, gökyüzüne doyasıya bakmak, küçük defterimi durmadan karalamak ve Jang Jae In’ın ‘Kill Me Heal Me’ Ost’unu dinleyerek mucizelere inanmak..

Kore dizilerinin içinde en sevdiklerim: Boys Over Flowers, Oh My Ghost, Fated to Love You, Kill Me Heal Me.

Dizilerde en beğendiğim erkek karakterler: Go Jun Pyo (Boys Over Flowers), Baek İn Ho (Cheese in the Trap), Lee Gun (Fated to Love You), Kang Min Ho (Falling for İnnocence)

Dizilerde en beğendiğim kadın karakter: Cheon Song Yi ( Jun Ji Hyun- Man from the star)

Favori erkek karakterler: Lee Min Ho başta olmak üzere Sungjae, Jung Il Wo , Jang Hyuk , Sung Joon, Seo In Guk ,Ji Chang Wook, Ji Sung, Siwon ve diğerleri 😀 bütün oppalarımıza hayranım 😀 

Favori kadın karakterler: Ku Hye Sun, Jun Ji Hyun ve Park Bo Young

Dizilerde en gıcık olduğum kız ise adını bile hatırlamıyorum 😀 School 2015’ten gıcık kız 😀

En beğendiğim animeler: Sailor Moon, Tokyo Ghoul, Shingeki no Kyojin, Akatsuki no Yona

Animelerde en sevdiğim erkek karakterler: Zero Cross, Kaneki Ken, Hakk, Levi, Eren

Animelerde en beğendiğim kızlar: Usagi Tsukino, Yona-hime, Sento

En sevdiğim mangalar: Strobe Edge, Dengeki Daisy, Akai İto, Nanoka No Kare

Mangalarda en sevdiğim erkek karakter: Andou Takumi(aşığım ona), Hinase, Kurosaki, Hayata-kun

Mangalarda en sevdiğim kızlar: Dengeki Daisy’den Teru, Tachibana İchioru

– Kore dizilerinde şuan izlediklerim: 

Şuan izlediğim yok.

– Animelerden şuan izlediğim:

Şuan izlediğim yok.

Şuan izlediğim tek Amerikan dizisi The Walking Dead.. 🙂 🙂

‘Kız Arkadaşım’ filmi ilk izlediğim ve etkilendiğim filmdi 🙂

Uzun olmayacak dedim ama yine de uzun oldu 🙂 Kendimi biraz ifade edebildiysem ne mutlu bana 🙂 Yazım yanlışlıklarından dolayı şimdiden özür dilerim 🙂 

Bana ulaşmak isterseniz andromeloji@outlook.com ‘dan ulaşabilirsiniz. Skype adresime de bu epostayı kullanarak ulaşabilirsiniz. Her türlü görüşünüzü belirtebilirsiniz..

Youtube sayfam için ise TIK . 🙂

Hakkımda ” için 14 yorum

  1. Öncelikle blog çok hoş olmuş, ne yavan ne de çok karışık. Yazılarınız da epey ilgi uyandırıyor ilk bakışta, okunacak çok şey var ama. Boş bir vaktimde iyice bir kurcalayacağım, emeğinize sağlık. 🙂

    Beğen

  2. Merhaba Andromeloji blogu admini..
    Blogunu uzun zamandır takip ediyorum. Özellikle Kore dizisi önerilerin benim vaktimin eğlenceli geçmesini sağlıyor. Seninle aynı şekilde dizileri beğeniyorum. Yorumlarına çok güveniyorum. Bunu belirtmek istedim.
    İlk defa ömrümde Ao Haru Ride’yi okumuştum. Daha sonra manga okumayı sevip önerilere baktım. Senin önerin olarak Strobe Edgeye denk geldim. Sayende en beğendiğim manga oldu. Andou Takumi’yi kimseyle paylaşamayacağını biliyorum ama bende onu seviyorum 🙂
    Buraya eklediklerine, çıkarttıklarına çok dikkat ediyorum. Lütfen burayı boş bırakma..
    She was prettye başlayacaktım. Hala devam ettiğini gördüm, bitmesini bekliyorum. Daha çok dizi önerisi bekliyorum. Senin önerdiğin diziler bitmek üzere 🙂
    Şimdiden teşekkürler 🙂

    Liked by 1 kişi

    1. Merhaba 🙂 Bu yazın beni çok mutlu etti, tabi Andou’yu görene kadar 😛 She Was Pretty’e kesinlikle başlamalısın bence bitmesini bekleme 🙂 Eğlenceli dakikalar seni bekliyor 🙂 Evet ben de boş bırakmamaya özen göstereceğim. Teşekkürler 🙂

      Beğen

      1. Evet hala blogunda geziniyorum. Mangaya yeni yeni başlasamada yinede baya fazla manga bitirdim:
        Kaichou wa maid sama,dengeki Daisy,Ao haru ride ,skip beat, namaikizakari,lovely comlex, black bird ve biraz daha var . Strob edgeye başlamak istiyorum ama ao haru ride la aynı kişi yapmış ve benzer diyorlar Sence boğar mı. Hayranı olduğunu biliyorum o yüzden öv biraz mangayı da gaza gelip başlıyım:-))) Umarım diğer yaptığım yorum Neyse iyi sabahlar.Bu arada önereceğin başka manga varmı bide kimi ni todoke nin mangasınada başlıyım dedim hadi hayırlısı:-))

        Beğen

      2. Biliyor musun benim zevklerim çok farklı galiba mesela Ao Haru Ride öve öve göğe çıkardılar okudum Strobe Edge kadar ne bileyim Dengeki Daisy kadar beğenmedim. Kimi ni Todoke de iyi ama yine Strobe Edge’nin bende yeriini hiçbir manga şuana kadar alamadı. Nedeni ise tamamen Andou Takumi olabilir 😀 En sevdiğim erkek karakterlerden birisidir o. Eğer Andou’yu tanımak istiyorsan oku 😀 Ren de çok iyi ama pasif kalmış biraz. Her şeyi kız yapıyor. Andoum benim ya. Sırf Andou’yu tanımak için bile okunur o manga 😀 okursan bir şey kaybetmezzsin ama okumazsan Andou’yu tanıyamazsın :d belki Ren’i seversin bilemem 😀 kısaca OKU :))) Var tabi Nanoka no Kare şu ara benim en sevdiğim manga. Bi de Akaiito var. Çevirisi yarım kalmıştı ama Mavi Manga aldı onu çeviri hızlı gelir. Reimei no Arcana ‘da çok çok güzel 🙂 Bunlar şimdilik önerim :))

        Beğen

  3. Merhaba öncelikle seni çok seviyorum kliblerinide beğeniyorum ben ışıl şu Çağlayan tanıyorsun dur beni youtube den senin kliblerini izlerken blog dan bahsettiğini farkettim hemen geldim süper olmuş blog başarılarının devamını dilerim bende klip hazırlamak istiyorum biraz zor bana yardımcı olursan çok sevinirim 😍😚😘😗😙😘😘😚😙😚😙😚😍😍😚

    Beğen

  4. Merhaba, youtube da konuşmuştuk hani ben mail atamamıştım. Öncelikle bloguna göz gezdirdim ve bayıldım! Sımsıcak, tatlı ve şirin bir ortam oluşmuş. Kore dizileri, tayvan, tayland hint vb. Dizileri de izliyorum, kanalın kategorilerine baktım ve dedim ki “bunu yapmalıyım” eğer bana inanırsan başarabilirim 🙂 sadece bana biraz yardım etmen gerekiyor 💕

    Beğen

    1. Elif seni hatırladım 🙂 Beğenmene çok sevindim 🙂 ben de seninle bir şeyler yapmak isterim. Mail sorununu çözemez misin? Çünkü sana yazarlık vereceksem ancak mailine verebiliyorum.

      Beğen

      1. Ancak gece çözebilirim? Telefonumdan daha önce hiç mail atmadım ama deneyeceğim 🙂 💕

        Beğen

Bir Cevap Yazın

