Genel

Vampire Knight 

Tür: Dram, Romantizm, Vampir
Yapım yılı: 2008
1.Sezon:14 bölüm

Karlı bir kış gecesi, 5 yaşındaki Yuuki bir vampirin saldırısına uğrar. O’nu safkan bir vampir olan Kaname kurtarır. Kaname küçük Yuuki’yi kurtarmakla kalmaz, O’nu özel bir yatılı okul olan Cross akademisine ve okulun müdürüne emanet eder. Müdür Cross, hakkında hiç bir şey bilmediği Yuuki’yi evlat edinir. Yuuki daha öncesinde sahip olduğu geçmişini hatırlamamaktadır.

Aradan 10 yıl geçmiştir. Yuuki artık genç bir kız olmuş ve Müdür Cross’un özel okulunda çocukluk arkadaşı Zero ile birlikte muhafızlık yapmaktadır. Zero’nun ailesi küçüklüğünde safkan bir vampir tarafından öldürülmüş ve O da Yuuki ile birlikte Müdür Cross tarafından büyütülmüştür. Ayrıca vampirlerden ölesiye nefret etmektedir.

Okul gündüzleri insan olan öğrencilere, akşamlarıysa gece sınıfındaki vampirlere hizmet etmektedir. Yuuki ve Zero’nun da görevleri gündüz öğrencilerini, gececilerden korumaktır. Lord Kaname de gece sınıfındadır ve aynı zamanda diğer vampirlere başkanlık etmektedir. Yıllar önce kurtardığı Yuuki’ye karşı ise garip bir ilgi duymaktadır.

231265-aliya06

İçimde ukte bırakan animelerden biridir. Yarım bir şekilde bitiyor. İlk olarak onu söyleyim. 2. sezonu var o da yarım şekilde bitiyor. 3. sezonu yok. Mangası var o nasıl bitiyor bilmiyorum..

Hep bi beklentiye giriyorsunuz ama olmuyor. Başlangıç müziğinin bitiminde Yuki’ye bir el uzanıyor. O el kimin? Kimin elini tutuyor ? diye merak bile ediyorsunuz. Ama anime bitince emin olacaksınız o elin kimin eli olduğunu…

Neyse neyse bunları boşverip hemen en yakışıklı anime erkeğimize geleyim 😀 Zero Cross. Yok yani görmedim Zero kadar yakışıklısını. Benim için her zaman 1 numaradır..

ZeroCrossVampireKnight
Zero Cross ❤

Kuran Kaname’de çok yakışıklı. Bir ara hangisi daha yakışıklı diye ikileme düşmedim değil 😀 Ama Zero hala 1 numara 😀

Kuran.KanameVampireknight
Kuran Kaname

Bi de Yuuki Cross var. Kuran Kanamenin kurtardığı kız çocuğu..

yuukicrossVampireknight
Yuuki Cross

Spoiler olacak önceden uyarayım. Bu kız aslında Kuran Kaname’nin kardeşi. Diyosunuz ki şimdi işte Zero’yla olabilir. Ama öyle olmuyor 😦 Neyse ya izleyin gerçekten kaliteli bir animedir.. Çizimler zaten gözler önünde…

Vampire.Knight.600.1651469

Vampire.Knight.600.1655037

1. Sezon Başlangıç Müziği

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s