Genel

L-DK (2014) 

 Yönetmen: Yasuhiro Kawamura
Yapım Yılı: 2014
Süre: 113 Dakika
Ülke: Japonya
Tür: Romantik
Vizyon Tarihi: 12 Nisan 2014

Konusu:

Aoi Nishimori’nin (Ayame Gouriki) ebeveynleri iş için başka bir şehre taşınır ancak Aoi yeni bir liseye transfer olmak istemez. O geride kalır ve tek başına bir apartman dairesinde yaşar. Shusei Kugayama, Aoi’nin dairesinin bitişiğine taşınır. Shusei onların lisesinde çok popüler bir öğrencidir. Bir yanlışlık nedeniyle, Aoi onun evindeki yangın söndürücü fıskiyeyi çalıştırır. Shusei’nin evine girilene kadar, o Aoi ile birlikte kalır.

LDK_images_4

İlk Japon filmi izleyişim değil ama mangasını okuduktan sonra heyecanla izlemiştim. Beni hayal kırıklığına uğrattı 😦 Başıma ağrılar girdi. 113 dakika bana 3 saat mi ne geldi. Hala 3 saat diye hatırlıyorum 😀 çok tavsiye etmiyorum ama yine de siz bilirsiniz 🙂

Oyuncular:

Ayame Gouriki
Ayame Gouriki (Aoi)
Kento Yamazaki (Shuuusei)
Kento Yamazaki (Shuusei)

Filmde Aoi’nin evinde kalan Shuusei ona yapmadığını bırakmıyor. Aoi ilk başlarda onu sevmese de ona aşık oluyor. Shuusei’de Aoi’ye aşık oluyor. 

Mangasını okumuş biri olarak çok sevemedim 🙂  kız yani Aoi güzel ama mangadaki kızla aralarında çok fark var gibi geldi. Bence mangadan bir film yapılıyorsa kesinlikle kız görünüş olsun saç olsun huy olsun benzemeli. Yoksa olmuyor.

l-dk-2014-online-izle-714

tumblr_inline_neeffi6fDK1r1yq8s

 

 

L-DK (2014) ” için bir yorum

Bir Cevap Yazın

