Genel

Sungkyunkwan Scandal

Ölmeden Önce İzlemeniz Gereken Kore Dizileri

Yönetmen: Won-seok Kim
Yapım Yılı: 2010 Süre: 65 Dakika
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
Tür: Romantik | Komedi
Senaryo: Tae-heui Kim
Yapımcılar: Geon-sik Yu
Nam-ı Diğer: Seong-gyoon-kwan Seu-kaen-deul
Firma: KBS2
Vizyon Tarihi: 30 Ağustos 2010
Bölüm Sayısı: 20

 Park Yoochun, Lee Seon-joon rolünde
Song Joong-ki, Goo Yong-ha rolünde
Yoo Ah-in, Moon Jae-sin rolünde
Park Min-yeong, Kim Yoon-hee rolünde
Jeon Tae-soo, Ha In-soo rolünde
Kang Seong-pil, Im Byeong-choon rolünde
Chae Byeong-chan, Park Dal-jae rolünde
Kim Dong-yoon, Seol Go-bong rolünde
Lim Jeong-eun, Cho-seon rolünde
Han Yeon, Kim Yoon-sik rolünde.

Joseon Hanedanı’nın hüküm sürdüğü sırada, Sungkyunkwan Scandal, Sungkyunkwan Üniversitesi’nde okuyan ve kendi aşk ve arkadaşlık hikâyelerini anlatan 4 yakışıklı öğrenciyi bir araya toplar.
Kim Yun-Hee (Park Min-Young), bağımsız bir gayreti olan zeki, güvenilir bir genç kadındır. O, babasının ölümünden beri ailesine destek için çalışıyordu fakat derslerini de iyi yapabiliyordu. Bir gün, Kim Yun-Hee erkek kardeşinin yerine geçer ve sadece milli sınavını geçmek için erkek kılığına girer. Sınav gününde, Kim Yun-Hee, Lee Seon -Joon (Park Yoochun) ile tanışır ve arkadaş olurlar. Lee Seon-Joon ayrıcalıklı bir çevreden gelir ve de yakışıklıdır. O, yalnız küstah ve kibirlidir. Onlar hem milli sınavı geçerler hem de Sungkyunwan Üniversitesi’nde beraber bir oda bile paylaşırlar.
Ku Yong-Ha, Sungkyunkwan Üniversitesi’nde, şarkı söyleyen, içki içen ve bir de bayanlar arasında popülerliği olan iyi birisidir. Ku Yong-Ha, Kim Yun-Hee’nin bir kadın olduğunu keşfeder. Eğlence için, Ku Yong-Ha onun bu sırrını ortaya çıkarmaz ve okulda olduğu sürece onu gözlemler. Çok geçmeden Ku Yong-Ha, Kim Yun-Hee’den hoşlanmaya başlar.
Moon Jae-Sin (Yu Ah- In) Sungyunkwan’da sorunları olan bir adamdır. Düşüncesiz bir kişi olan Moon Jae-Sin, düşünmeden önce harekete geçmeye yatkındır. O, bir politikacı olan babasından ve onun fırsatçı yöntemlerinden nefret eder. O, babasından intikam almak için Sungyunkwan’a gider. Moon Jae-Sin’de Kim Yong-Hee’nin sırrını keşfeder. O, onu korumaya çalışır, yaşamının geri kalanını onunla geçirmeyi beklerken…

scandal_of_sungkyunkwanu

Kore dizilerinden alışık olduğumuz bi durum aslında. Kızın erkek kılığına girmesi.. Artık hiç yadırgamıyoruz hatta böyle bir şeyde direk izliyoruz 😀 şahsen ben öyle yapıyorum. Nerde böyle konusu olan dizi var hemen izliyorum 😀 ama şu gay durumlarını sokmasalar diziye iyi olacak.. Neyse orayı atlayayım tekrar dönerim zaten 😀

Bu diziyi yine çok önceden görmüştüm. Konusu ne kadar ilgi çekici gelse de tarihi bir dizi sonuçta sıkılırım dedim ama demez olaydım 😀 güldüğüm sahne çok oldu 😀 beni sinir eden biri de yoktu. Bi Ha In So var onunla da başa çıkıyorlar zaten 😀 

Lee Sun Joon
Lee Sun Joon

Lee Sun Joon karakterini Park Yoochun canlandırmış. Bu adamı gördüm bu diziden güzel bir şeyler çıkmıştır dedim 😀 Kendisini Rooftop Prince’de tanımış bulunmaktayım ve bu prens, asil rollerini çok iyi oynayabiliyor. Yalnız şu mimiklerini biraz daha belirginleştirse daha da güzel olacak 😀 neyse işte bu Lee Sun Joon 3.başbakanın oğlu olduğu için üniversitede bi saygı görüyor bi saygı görüyor anlatamam 😀 ama adam zaten çalışkan ve işin üstesinden gelen biri. Kısaca asıl erkeğimiz 😀 şımarık kendini beğenmiş vs 😀 Yoon Hee’nin cazibesinden etkilenenlerden 😀 ve onun baş koruyucusu 🙂

kimyoonshik
Kim Yoon Hee( Kim Yoon Shik)

Park Min Young da Kim Yoon Hee rolünü canlandırmış. Mecbur kaldığı için erkek kılığına giriyor ve erkek kardeşinin ismini alıyor. O sayede üniversiteye girebiliyor. Ama şimdi bu kız tatlılıktan yenmelik 😀 nasıl anlaşılmıyor erkek olmadığı anlamadım 😀 bi uyanık Yeo-Rim yani Gu Yoong -ha anlıyor 😀 ama  oda ortaya çıkaramıyor 😀 Lee Sun Joon’a aşık oluyor.

Yeo-rim
Yeo-rim

Yeo-rim’i Song Joong Ki canlandırıyor. Bu dizide hangi adamı seçeceğinizi şaşırıyorsunuz 😀 benim aklım üçünü de kaydı 😀 tabi Kim Yoon Shik dışında  😀 😀 Lee Sun Joon’dan sonra bana göre en akıllı adam. Her şeyin farkında ve her zorlukta Lee Sun Joon, Kim Yoon Shik ve Geol-oh’un yanında oluyor. Sanırım o da biraz Geol-oh’a abayı yakmış 😀 Geol-oh da erkek 😀 en çekicisinden 😀 

Geol-oh
Geol-oh (Moon Jae Sin)

Geol Oh’u Yoo Ah İn canlandırmış Ne de iyi yapmış 😀 dizinin en kafa karıştırıcısı 😀 bi ara Yoon Hee bu adamla olsun dedim ama maalesef esas erkeğimiz değilsin bee 😦 O da Yoon Hee’ye aşık oluyor. Çünkü Kim Yoon Shik’in kız olduğunu net bir şekilde gören kişi 😀 kendisi de Adalet Bakanının oğlu üstelik Kızıl Elçi. Dizide bunun üzerinde duruyor hatta dizi son bölümlerde sırf bunun üzerine gidiyor. 

Ayrıca dizi o dönemde kız erkek eşitliğinin sorgulanması için önemli. En dikkat ettiğim şey bu oldu sanırım 😀 Şiddetle öneririm 🙂 

İç Akıtan Takım :D
İç Akıtan Takım 😀

skkkimyoonhee(leesunjoon

skkreplik

SKK OST

7 ←  →9

Reklamlar

Sungkyunkwan Scandal” için 2 yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s