Genel

Öylesine.. School 2015 Spoiler !! 

Öyle açacağım bir konu yok aslında 😀 bu biraz keyfi 😀 ama derdimi izah ettikten sonra School 2015le ilgili spoiler vereceğim 😀 şunun şurasında ne kaldı demi 😀 neyse bu aralar finaller yüzünden paylaşım yapamıyorum. Bunlar da geçecek buna inanıyorum 😀 şu finaller dönemine 3 Kore dizisi 2 anime bi de manga sığdırdım 😀 hepsini tanıtacağım sırası bi gelse 😀 

Spoilera geçeyim 😀 okumayın bak gerçekten beddua etmeyin sonra bana 😀 bir duyum olsa da söylemeden geçemem kiii 😀 School 2015le ilgili bir spoiler. Herkes şimdi Eun Bi, Han Yi An ‘la mı olacak yoksa Gong Tae Kwangla mı diye merak ediyor 😀 

Eun Bi’nin kiminle olacağıyla ilgili duyumum var hemde sağlam 😀 yanlış çıkmayacağını umuyorum tabi yönetmen ters köşe yapmazsa 😀 

Eun Bi ❤ Gong Tae Kwang olacakmışmışmışşş 😀 olsun ne güzel olur 😀 tabi bana göre 😀 14.bölümde  zaten Eun Bi, Tae Kwangın onu öpmesiyle gözlerini kapıyor çok tatlılar be 😀 

gong tae kwang eun bi

Yetti artık be beraber olsunlar 😀 romantik erkekimizzz 😀 😀 ha bu arada facebook who are you school 2015 Turkey sayfasından alıntı yaptım 😀 takipçisi olun sayfa fena 😀 11427717_385706501634143_937175225220438233_n

Öylesine.. School 2015 Spoiler !! ” için 4 yorum

Bir Cevap Yazın

