Kore Dizileri

Flower Boy Ramyun Shop

Tür: Romantik Komedi
Bölüm Sayısı:16
Yayınlandığı Kanal: tvN
Yayın Tarihi: 2011

Konusunu ben yazacağım çünkü birkaç siteye baktım doğru düzgün açıklaması yok. Dizi Cha Chi So, Yang Eun Bi ve bay soğan yani Choi Gang Hyuk arasında geçiyor. Eun Bi aslında stajyer öğretmen. Daha bir okula stajyer öğretmen olmadan Cha Chi So’yla karşılaşıyor. Bu tanışmada Cha Chi So’nun kızlar tuvaletine girmesiyle oluyor. Sonraları birçok karşılaşma yaşayan Cha Chi So ve Eun Bi en büyük karşılaşmasını okulda yaşıyor. Cha Chi So’nun öğretmen olduğunu düşünen Eun Bi ona ‘OPPA’ diyerek aşkını ilan ediyor. Ama öğreniyor ki aslında Cha Chi So lise öğrencisi 😀 olaylar burdan başlıyor tabi sonra Eun Bi’nin sahte kocası bay soğan da geliyor 🙂

Jung Il-woo
Jung Il-woo

Cha Chi So karakterini Jung Il woo canlandırıyor. Kendisi en beğendiğim Kore erkekleri içindedir. Nedeni 49 Days’da oynadığı Ruh Bekçisi rolüdür 🙂 Hayran kalmıştım ona. Ama sadece 6 bölüm izleyebilmiştim. Çünkü fena şekilde spoiler yedim ve dizinin tadı kalmadı. O spoiler veren kişiye hala beddua ediyorum 😀 😀 şaka bi yana gerçekten 49 Days la ilgili verilen spoilerleri okumayın. Dizinin hiçbir anlamı olmuyor. Bi de direk sonunu söylüyorlar. Ben bunu yapmam 🙂 49 Days’dan bahsettim ama onu da arada çıkarmış oldum 😀

Jung Il Woo, Cha Chi So karakterini o kadar aklıma kazıdı ki bazen ona Cha Chi So diyorum 😀 😀 ada her rolün altından kalkıyor helal olsun. Burada da 18-19 yaşlarında genci canlandırıyor. Aşırı derecede şımarık biri. Babasına bile baba demiyor ismiyle sesleniyor. Annesinden dolayı kadınların ağlamasını görmek istemiyor bi de aşırı derecede rahat biri. Hep ezdiği, dalga geçtiği öğretmeni Eun Bi’ye aşık olmasıyla kendisinde yavaş yavaş değişimler başlıyor..

Lee Chung-ah
Lee Chung-ah

Bu kızımız Eun Bi’yi canlandırıyor. Kore dizi sitelerinde kıza denmeyen kalmamış 😀 güzel değil falan demiş ama ben nedense güzel buldum 🙂

Bu kızımız ise Cha Chi So’nun yaptıklarına artık dayanamıyor ve ona gününü göstererek babasının ona Bay Soğan’a bıraktığı Ramyun dükkanını işletmeye başlıyor. Cha Chi So onu rahat bırakır mı hiç 😀 ha bi de kızımız 25 yaşlarında. Baya bi laf edilmiş Cha Chi So’nun kendinden büyük birini sevmesine. Ama yaşın ne önemi var ki sonuçta sevgi var arada 🙂

Lee Ki Woo
Lee Ki Woo

Choi Gang-Hyuk karakterini canlandırıyor. Kendisini Eun Bi’nin kocası olarak tanıtıyor ama Cha Chi So ona Bay Soğan diyor 😀 sanırım boyu uzun olduğu için 😀 Sonradan Cha Chi So’yla olan bağı ortaya çıkıyor 😀

Dizide en sinir olduğum şeylerden biri de Eun Bi’nin sürekli tuvalete gitmesiydi. Tamam git ama bu konunun üzerinde bu kadar durmanın bi mantığı yok.

Dizimiz böyle. Sonunu büyük ihtimal tahmin edersiniz 🙂 asıl oğlan kızı alır, işler çözülür, bir şey çıkar ve aradan belirli yıl geçer. Daha sonra çift kavuşur 😀 Kore dizilerinin mantığı bu 😀 diziyi şiddetle önermiyorum ama ben Jung Il woo için izlemiştim. Hayal kırıklığına da uğramadım.. 

En güldüğüm sahnelerden biri :D
En güldüğüm sahnelerden biri 😀

tumblr_lw1bfsjuQA1qmixjro1_500

Cha Chi So'nun babası evin her yerinden erkek çıkınca şok oldu :D
Cha Chi So’nun babası evin her yerinden erkek çıkınca şok oldu 😀

iQOFB

user_350045_user_350045_1323699803photo211624

Bir Cevap Yazın

