Mangalar

Shoujo Manga Öneri (Namaikizakari/ Faster Than a Kiss)

NAMAİKİZAKARİ

tumblr_static_tumblr_static_8f3u3dfkyu0wsg8ooc4og44os_640

Konusu: Machida Yuki ilk görüşte Naruse Shou’yla hiçbir şey yapmak istemediğini biliyor, ama idare ettiği basketbol klubünde olduğu sürece onu nasıl görmezden gelebilir?

Mangaka: Miyuki Mitsubachi

dc3bba310bb31cf55f9db16409fa809c

Machida Yuki esas kızımız. Kendisi basketbol kulübünde  antranör. Ban ilk başta garip gelmişti Yuki’nin burada antranör olması ama sonra işin aslı ortaya çıkıyor. Aslında sevdiği bi çocuk varmış sırf onun için kulübe antranör olmuş. Ne aşklar var 😀

Machida o çocuğu seviyor ama o çocuğun sevgilisi var 😀 tam buna üzülürken biri onun hayatını alt üst ediyor 😀 gıcık etmekte üstüne yok 😀 tabi çokta yakışıklı 😀 bu kişi Naruse 😀

Naruse Shou
Naruse Shou

Naruse de basketbol kulübünde basket oynuyor. Takımın en iyisi kendisi 😀 Yukiye aşık falan 😀 Yukiyi taciz etmekte 1 numara 😀 şu mangalarda olsun animelerde olsun esas oğlanın özgüvenine hayranım zaten 😀 sanırım biz bu yüzden onları seviyoruz.

naruse_shou_by_kcristakuchan-d86grgl

Naruse Yukiyi elde etmek için elinden geleni yapıyor. Tabi Yuki, Narusenin davranışları hoşuna gitmese de  onu sevmeye başlıyor.

namaikizakari__by_hana_yumedoki-d887esf

Bi de Yuki harbiden çok güzel bir kız. Yani çizim baya iyi. Diğer mangalarda falan genelde erkek yakışıklı olur ama kız güzel olma. Burada gerçekten Yukiye hayran kaldım.

tumblr_naek7cAR3Y1rhhqf0o4_500

Tüm bunlarla birlikte baya güldürücü bi manga. Narusenin gıcıklıklarına gülmeden edemiyorsunuz 😀

Yuki'nin gözlere bak :D :D
Yuki’nin gözlere bak 😀 😀

Naruse hiç duruşunu bozmuyor 😀 biliyorum çok fotoğraf paylaştım ama sevdiğim mangalardandır 😀 ha bi de esas oğlanımız yanında ikinci oğlanımız da var. İkinci oğlanları hep sevmişimdir. Kaybetmemek için elinden geleni yaparlar. Ama burada pek sevmedim. Fotosunu da paylaşma gereği de görmedim 😀 😀 Naruseciğimi paylaşsam yeter bana 😀

namaikizakari_by_valeanimart-d8ijibe

namaikizakari_by_deathberry_yuuki-d8fmo5b

2cd31e63e6630ab5d54314f3861b427f

tumblr_nhmta3bBsS1tenkoyo1_500

Manga hala devam ediyor şiddetle tavsiye ederim 😀 diyaloglara çok güleceksiniz 😀 bi de sırf olaylar Naruse ve Yukinin etrafında dönmüyorr. Heyecanlı basketbol maçları da sizi bekliyor 😀

Okumak için TIK 🙂

FASTER THAN A KİSS

tumblr_msumn5jYq31soj5sio3_1280

Konusu: Ailesini kaybeden Fumino ve kardeşi akrabadan akrabaya sürüklenirler. Bundan yorulan Fumino okulu bırakıp, çalışıp kardeşine kendi bakmak ister. Parkta oturdukları sırada öğretmeni Kazuma Ojiro karşısına çıkar ve evlenip ona ve kardeşine sahip çıkmayı kabul eder!! Öğretmeni ciddi midir yoksa dalga mı geçiyordur?!

Mangaka: Tanaka Meca

Esas oğlan yakışıklı değil diye okuyup okumak arasında 100 kere gidip geldiğim mangadır 😀 öyle durduğuna bakmayın gerçekten yakışıklıymış hatta tatlılığı daha ön planda. Beni bu aile oluşlarıyla gülümseten mangadır 😀 tabi çileden de çıkardığı oldu 😀 bahsedeceğim..

Tam bir aile :D
Tam bir aile 😀

Konudan bahsetmeme gerek yok sanırım 😀 direk esas oğlanımızdan başlayayım. Kendisi bir öğretmen. Ve öğrencisini zor durumdan kurtarmak için onunla evleniyor. Okuldan bunu saklıyorlar. Bu evlilik kısa zamanda aşka dönüşüyor. Bu zaman boyunca Kazuma, Fuminoya elini bile sürmüyor. Onun bir yetişkin olmasını bekliyor. Fuminoyu o kadar serbest bırakıyor ki ben burda deli oldum 😀

faster_than_a_kiss___night_by_marzipan44-d35rn1n

Böyle zamanları bol da sadece böyle kalıyorlar 😀 Öpemiyor bi türlü 😀 manga şuan devam ediyor. Ne olacak bilmiyorum 😀

manga_coloring__faster_than_a_kiss__ch_5_p_15_by_bakaprincess85-d5nrd2g

Fuminoya gelince o da kurtarıcısı Kazuma’ya aşık. Hatta onu tavlamak için elinden geleni yapıyor. Yapıyor da herkesi kendine aşık ediyor 😀 Okulda basketbolcu çocuk aşık oldu, Kazuma’nın kardeşi aşık oluyor, öpüyor daha bir sürü şey. Kazumanın babası da aşık olacak diye korktum 😀 😀 ama o Kazumayı sevmekten vazgeçmiyor. Manganın sonunu tahmin edebiliyorum ama hala devam ediyor. Şimdiden bir şey demek olmaz 😀

faster-than-a-kiss-449126

Faster-Than-A-Kiss-faster-than-a-kiss-17267188-556-526

Bu mangayı da tavsiye ederim 😀 Allah herkese Kazuma’nın sabrından versin 😀 

354lj_by_lily2588-d6j94sm

Faster_Than_a_Kiss_by_Amutofan123

Diğer öneri Shoujo mangalar için tık 🙂 

Reklamlar

Shoujo Manga Öneri (Namaikizakari/ Faster Than a Kiss)” için 6 yorum

      1. Ben öpüyor diye hatırlıyorum 🙂 Hatırladığım kadarıyla öpüyor sonra öpmedim seni kandırdım diyor. Ama öpüyor 🙂 Tabi yanlış hatırlamıyorsam 🙂

        Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s