Kore Dizileri

FATED TO LOVE YOU

4) ÖLMEDEN ÖNCE İZLEMENİZ GEREKEN KORE DİZİLERİ

FATED TO LOVE YOU 

heading-top1-v3

Konusu 

Büyük bir şirketin varisi olan Lee Gun 6 yıldır birlikte olduğu sevgilisine evlenme teklifi etmek için gittiği Macau’da yanlışlıkla başka bir kadınla birlikte olur. Bu kadın Kim Miyoung’tan başkası değildir. Gayet sıradan olan ve adı çok kullanılan Kim Mi Young kimseye hayır diyemediği için stajyer olarak çalıştığı şirkette post-it kız diye anılmaktadır. Bu hatadan sonra hamile kalan Kim Mi Youngla evlenmek zorunda kalan Lee Gun, Kim Mi Yongu sevebilecek midir? Birlikte olmaları kader midir yoksa bir hata mıdır? 

641-600x347

Bu dizi aslında 2008 yılında çekilen Tayvan dizisinin Kore uyarlamasıdır. Hamilelik falan var sıkar hep bilindik konular dedim ama ne sıkması, bu dizi kendine bağladı. Ağladım, güldüm, sinir oldum. Ama mükemmel bi dizi olduğunu sonunda anladım 🙂 Tayvan versiyonu da iyiymiş. İzlemedim ama öyle diyorlar 😀

Gerçi benim için fark etmez hangisi olursa izlerim de bu dizisinin en büyük artısı Jang Hyuk ( Lee Gun) gibi bir oyuncunun olması. Rolünü o kadar güzel oynadı ki Jang Hyuk’a bu diziden sonra hayran kaldım. O gülmeler, psikolojisinin bozulma sahnesi… Nasıl bir oyunculuktur…

Bu yazımda büyük spoiler vardır 😀 spoiler vermeden olmaz ki 😀 

Lee Gun (Jang Hyuk)
Lee Gun (Jang Hyuk)

Jang Hyuk’u bu diziyle tanıdım ve Kore’de en beğendiğim 4 erkek arasına girdi. Dizide Jang Hyuk varsa bize kalan şey sadece seyretmek, yeri geldiğinde ağlamak, yeri geldiğinde gülmek.. Ne kadar övsem az gelir diye düşünüyorum ama yeter bu kadar 😀 Jang Hyuk yani dizide Lee Gun büyük bir kimya şirketinin varisi, müdürü. İlk bölümde yani dizi başlarken zaten şampuan reklamı çekimiyle başlıyor. Diyorsunuz ki kim bu deli 😀 orda Lee Gun kendine bağlıyor.

Kore dizilerinde genelde zengin varisler kendini beğenmiş olurlar ama Lee Gun karakterli adammış diyorsunuz yani ben kişiliğini de tipini de çok beğendim. Mi Young’a sahip çıkması onu ortada bırakmaması ve başkasını  severken bile Mi Young’a ihanet etmemesi onun artılarından bazılarıdır.

72239002

Yalnız Lee Gun’un bir hastalığı vardır. Bu hastalık aileden geçiyordur. Ailenin bütün erkekleri bu hastalıktan ölmüştür. Le Gun’unda böyle bir korkusu vardır.

En sondaki Lee Gun değil onun babası :D
En sondaki Lee Gun değil onun babası 😀

Mi Young’u bu yüzden bırakmak zorunda kalır. En üzüldüğüm sahnelerden biriydi. Ağlaya ağlaya gözümde yaş kalmadı 😦

Kim Mi Young ise güzeller güzeli Jang Na Ra ‘dır. O da gerçekten rolünü iyi oynamıştır.

Jang Na Ra (Kim Mi Young)
Jang Na Ra (Kim Mi Young)

Onu da ilk bu dizide tanıdım ve çok beğendim. Mi Young post-it kız olarak tanınıyor ve herkese hemencicik kanıveriyor 😦 çok saf ve çok temiz biri. Onu süper yapıştırıcaya dönüştüren ise Lee Gun oluyor 😀 Aslında Lee Gunla Mi Young ilk Macauda tanışmıyorlar. İlk tanıştıkları hatta karşılaştıkları yer alışveriş merkezi oluyor. Orada ikisini de köpek koşturuyor. Hatta Lee Gun Mi Youngun hızlı koşmasına hayran kalıyor 😀

Burada Lee Gunın ne kadar geride kaldığını görüyoruz :D
Burada Lee Gunın ne kadar geride kaldığını görüyoruz 😀

Hamile kalan Mi Youngla Lee Gun evlenmek zorunda kalıyor 😀 Evlendiklerinde Mi Youngumuzun adı salyangoz oluyor 😀 Lee Gun ona salyangoz ismini takıyor 😀 bi de yaptıkları el işareti var beni nasıl güldürdü 😀 Ayrıca Lee Gunun Mi Youngla evlendiğinde nasıl mutlu olduğunu da görüyoruz 😀 hemen fotoğrafla göstereyim 😀

Çok tatlılar be :D
Çok tatlılar be 😀

jang-na-ra_1406694302_20140730_FatedToLoveYou_2

Bunlar olur da komşu abimiz olmaz mı 😀 en başta ne iş yaptığını çözemesem de sonradan sanatçı olduğunu anladım 😀 Mi Youngun dert ortağı olan abimiz sonradan Mi Younga aşık oluyor. Ama herhangi bir yanlışı olmuyor Mi Younga. Saygı duydum kendisine 😀 bu kişiyi de Choi Jin Hyuk.

Choi Jin Hyuk ( Daniel P.)
Choi Jin Hyuk ( Daniel P.)

1423

1359

Dizide Daniel Pitt rolünde. Kayıp olan kız kardeşini arıyor.Bu adamı the heirsi izleyenler bilir. Garibim orda da aşktan yana yüzü gülmüyordu burda da öyle 😦 ama olsun adammış dedim geçtim 😀

Wang Yi Won ( Se Ra)
Wang Yi Won ( Se Ra)

 Bi de Lee Gun’un evlenme teklifini ilk başta ertelemek zorunda kalan ve sonra bu şansı kaçıran Se Ra var. Kendisi balerin. Onun da kötülüğü pek olmuyor. En azından dizide gıcık olmuyorsunuz 😀

Dizide başka karakterler de var ama ben en önemlilerini tanıttım artık izleyip izlememek size kalmış 🙂 son olarak diziden repliklerle bitireyim 🙂

tumblr_nanlqqqRG41se4uodo1_500

10337716_675202752569431_3940423699340710525_n

XYWZzR
Beni kopartan sahne 😀 😀

tumblr_n9dsj6w7iZ1rmczo4o2_500

y2zN89

GbyPQN

1jAGEG

F9I5uwj

12-3943-1409709558

blRj6b

tumblr_nbeh54HtuI1se4lluo1_500

Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine :D
Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine 😀

3<= => 5

FATED TO LOVE YOU” için 5 yorum

  1. Geri bildirim: City Hunter | andromeloji
  2. bu siteyi şimdilerde farkettim çok güzel yazıyorsnuz diziyi sayenizde izledm çok beğendim müziklerni paylşmanız mümkün mü

    Beğen

Bir Cevap Yazın

